მე-8 დღე
გავეცანით მოდულში ფასილიტაციიის მასალებს, ვისაუბრეთ
კითხვის დასმის ხელოვნებაზე, მაღალი სააზროვნე უნარების განვითარებისთვის, გავეცანით
ისტის სტანდარტებს მასწავლებლებისათვის და შევქმენით მასალები ფასილიტაციის.
ვისაუბრეთ მოსწავლეების განსხვავებულ საჭიროებაზე.გავეცანით
თემასთან დაკავშირებულ
ბმულებს, შევქმენით რესურსები აღნიშნულ თემაზე და მოვამზადეთ შაბლონი.
მე-6 დღე
ეს დღეც,
ისევე როგორ
სხვა დანარჩენი
დღებიც საინტერესო
იყო.
Draiv.googl-ში შევქმენით Word-ის და Exelis -ის დოკუმენტები და გავიზიარეთ ერთმანეთს. ვისწავლეთ პრეზენტაციის ატვირთვა. შემდეგ დავუბრუნდით შეფასების გეგმას და შევიტანეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში. განვიხილეთ სხვადასხვა პროექტების გეგმები. შევქმენით მოსწავლის ნიმუში.
Draiv.googl-ში შევქმენით Word-ის და Exelis -ის დოკუმენტები და გავიზიარეთ ერთმანეთს. ვისწავლეთ პრეზენტაციის ატვირთვა. შემდეგ დავუბრუნდით შეფასების გეგმას და შევიტანეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში. განვიხილეთ სხვადასხვა პროექტების გეგმები. შევქმენით მოსწავლის ნიმუში.
მე-5 დღე
ეს დღეც
საინტერესო იყო.
განვიხილეთ პრეზენტაციები. ვისწავლეთ ინტერნეტიდან ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა. გავეცანით რა არის საავტორო უფლებები; ვისაუბრეთ სასრგებლო საძიებო სისტემების გამოყენებაზე, სპეციალიზირებული გვერდების მოძიებაზე;
ასევე გავეცანით ინტერნეტსაკომუნიკაციო საშუალებებს ;( ჩატი, ელ.ფოსტა და ა. შ.),. ვისწავლეთ კვლევის ფორმების შექმნა და გაზიარება.
განვიხილეთ პრეზენტაციები. ვისწავლეთ ინტერნეტიდან ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა. გავეცანით რა არის საავტორო უფლებები; ვისაუბრეთ სასრგებლო საძიებო სისტემების გამოყენებაზე, სპეციალიზირებული გვერდების მოძიებაზე;
ასევე გავეცანით ინტერნეტსაკომუნიკაციო საშუალებებს ;( ჩატი, ელ.ფოსტა და ა. შ.),. ვისწავლეთ კვლევის ფორმების შექმნა და გაზიარება.
მე-4 დღის რეფლექსია
საინტერესო და დატვირთული დღე იყო.
ვისწავლეთ შეფასების მიზნები და სტრატეგიები. გავეცანით სეფასების ხუთ სტრატეგიას:
ვისწავლეთ შეფასების მიზნები და სტრატეგიები. გავეცანით სეფასების ხუთ სტრატეგიას:
1.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების სტრატეგიები;
2.
წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამსრომლობის უნარის შესაფასებელი სტრატეგიები;
3.
პროგრესის მონიტორინგის სტრტეგიები;
4.
სტრატეგიები გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის;
5.
გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიები.
Word -ის დოკუმეტში შევმენით შეფასების დროის ჩარჩო.
შეფასების დროის ჩარჩოში ავსახეთ შეფასებები და აქტივობები, რომლებიც შეესაბამება ჩემს პროექტს.
ელ. ფოსტით მიიღეთ პრეზენტაციის შაბლონი. გადმოვწერთ და მისი საშუალებით
შევქმენით პროექტის პრეზენტაცია.
შეფასების დროის ჩარჩოში ავსახეთ შეფასებები და აქტივობები, რომლებიც შეესაბამება ჩემს პროექტს.
ელ. ფოსტით მიიღეთ პრეზენტაციის შაბლონი. გადმოვწერთ და მისი საშუალებით
შევქმენით პროექტის პრეზენტაცია.
მე-3 დღე
მესამე დღეც ძალიან საინტერესო იყო
. გადმოვწერეთ ესგ-დან სტანდარტი, განიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები და შევადარეთ ისინი ერთმანეთს. განვიხილეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომია და შევადარეთ ისინი 21-ე საუკუნის უნარებსა და სტანდარტს, რამდენად შეესაბამებიან ისისი ერთმანეთს. დავწერეთ ჩვენი პოროექტების სტანდარტები და შევამოწმეთ რამდენად სწორად გვქონდა შერჩეული სტანადარტი.
დღეს ვისწავლეთ პროექტზე მუშაობის დროს საჭირო კითხვების დიფერენცირება; განვასხვავეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. ძალიან მომეწონა.
ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. გავეცანით ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტის გამოყენება.
მესამე დღეც ძალიან საინტერესო იყო
. გადმოვწერეთ ესგ-დან სტანდარტი, განიხილეთ 21-ე საუკუნის უნარები და შევადარეთ ისინი ერთმანეთს. განვიხილეთ ბლუმის განახლებული ტაქსონომია და შევადარეთ ისინი 21-ე საუკუნის უნარებსა და სტანდარტს, რამდენად შეესაბამებიან ისისი ერთმანეთს. დავწერეთ ჩვენი პოროექტების სტანდარტები და შევამოწმეთ რამდენად სწორად გვქონდა შერჩეული სტანადარტი.
დღეს ვისწავლეთ პროექტზე მუშაობის დროს საჭირო კითხვების დიფერენცირება; განვასხვავეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. ძალიან მომეწონა.
ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება. გავეცანით ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტის გამოყენება.
პროექტებით სწავლება
მე-2 დღე.
საინტერესო დღე იყო.
ვისაუბრეთ პუბლიკაციის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე. განვიხილეთ ნაბიჯები: 1. პუბლიკაციის დაგეგმვა; გავეცანით პუბლიკაციის შექმნაზე, ვნახეთ ბროშურის ნიმუშები, შაბლონი, ასევე გაზეთის შაბლონი. 2.პროექტზე დაფუძვნებული სწავლის კვლევა.ვისუაბრეთ ბროშურის დამზადებაზე. ჩეკლისტით ბროშურის შექმნაზე. შევქმენით ბროშურები. შევქმენით ბუკლეტები.
ვისწავლეთ ბლოგზე ჩანართების და კომენტარის გაკეთება. ვისწავლეთ ბლოგის დიზაინის შეცვლა.
რეფლექსია
ტრენინგი „პროექტებით სწავლება“
I დღის რეფლექსია
ტრენინგის პირველ
დღეს გავეცანით
მოდეულებს.ტრენინგი
შდგება 8 მოდულისაგან. თითოეული მოდულიკი
სხვადსახვა აქტივობებისაგან, რომლებსაც ტრენინგის
მსვლელობის დროს
შევასრულებთ. შემდეგ
ტრენერმა მიგვითითა
ელ. მისამართი tpdc.geessentials გავხსენით საიტი.
ვისაუბრეთ პირველ მოდულზე, როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშესაწყობისა და მოსწავლის სწავლის შესაფასებლად, მოდულის საკავნძო სიტყვებზე ,ამოცანებზე, ინსტრუმენტებზე, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე, დამატებით რესურსებზე.
გავეცანით ინტელის ძირითადი კურსის მიზანს, მიმოვიხილეთ კურსი თითეული მოდულის მთავარი აქცენტი და მოსალოდნელი შედეგები. შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე ტრენერის ინსტრუქციის მიხედვით, სულ 8 საქაღალდე. თითოეულს დავარქვით სახელები. შემდეგ გადმოვწერეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტი და შევინახეთ ფაილში(სასწავლო პროექტის დამხმარე). განვიხილეთ აუდიტორიაში. შემდეგ გადმოვწერეთ პროექტის შბლონი, ასევე 21-საუკუნის უნარ-ჩვევები,სასწავლო მიზნების ცხრილი, პორტფოლის რუბრიკა პროექტის დამახასიათებელი რუბრიკა და ისინიც შევინახეთ შესაბამის ფაილში. გადავედით აქტივობა 2 სასწავლო ღონისძიებების ეფექტური დაგეგმვა და ბოლოს აქტივობა 3 პროექტის მოთხოვნის გაცნობა.
დღე საინტერესო იყო. ვიმედოვნებ მომდევნო დღეებიუკეთესი და ნაყოფიერი იქნება.
ვისაუბრეთ პირველ მოდულზე, როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშესაწყობისა და მოსწავლის სწავლის შესაფასებლად, მოდულის საკავნძო სიტყვებზე ,ამოცანებზე, ინსტრუმენტებზე, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე, დამატებით რესურსებზე.
გავეცანით ინტელის ძირითადი კურსის მიზანს, მიმოვიხილეთ კურსი თითეული მოდულის მთავარი აქცენტი და მოსალოდნელი შედეგები. შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე ტრენერის ინსტრუქციის მიხედვით, სულ 8 საქაღალდე. თითოეულს დავარქვით სახელები. შემდეგ გადმოვწერეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტი და შევინახეთ ფაილში(სასწავლო პროექტის დამხმარე). განვიხილეთ აუდიტორიაში. შემდეგ გადმოვწერეთ პროექტის შბლონი, ასევე 21-საუკუნის უნარ-ჩვევები,სასწავლო მიზნების ცხრილი, პორტფოლის რუბრიკა პროექტის დამახასიათებელი რუბრიკა და ისინიც შევინახეთ შესაბამის ფაილში. გადავედით აქტივობა 2 სასწავლო ღონისძიებების ეფექტური დაგეგმვა და ბოლოს აქტივობა 3 პროექტის მოთხოვნის გაცნობა.
დღე საინტერესო იყო. ვიმედოვნებ მომდევნო დღეებიუკეთესი და ნაყოფიერი იქნება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий